26 Aralık 2015 Cumartesi

DÜŞÜNCE

Düşünüyorum...Belki kendimce bir çözüm bulmak için...Belki de sadece öylesine...Düşünüyorum.Ama biliyorum ki bazen düşünmemek gerekiyor bazı şeyleri...Düşünmemek...Sadece gülümsemek,mutlu olmak,belki güzel bir şarkının herhangi güzel bir sözünde öylece asılı kalmak,belki de herkesin de dediği gibi umursamamak…Adı her neyse…Sadece düşünmeden yaşamak…Çünkü biliyorum ki düşündükçe daha beter oluyor her şey…Sanki o kafamdaki boşluklar hiç dolmaz gibi…Sanki cevapsız soruların ardında ezilip büzülüp öylece sessizce kalakalmak,belki de ezilmek gibi…Sanki o cevapsız sorular hiç cevaplarına kavuşamayacak da öylece kafamın herhangi bir yerinde hep asılı kalacak gibi…Sanki düşünmek öldürüyor gibi…İşte o an düşünmekten vazgeçiyorum… Sadece kabulleniyorum belki,belki de hep aklımda oluyor ama belli etmiyorum gibi…Sonra,sonra olan oluyor…Etrafında beni benden daha iyi bilir dediklerin sana umursamaz diyor.Kafandaki o kargaşayı bilmeden.Sadece o güler,o umursamaz,o hep mutlu diyorlar.Halbuki bilmiyorlar.Ben her an bu düşüncelerden kaçıyorum…
          Kafamı kaldırıp pencereye bakıyorum.Yağmur yağıyor.Usul usul…Sadece gülümsüyorum.Çünkü yağmur  beni anlıyor gibi…Sanki o güzel toprak kokusu beni mutlu etmek için gibi…Ben de karşılık veriyorum o zaman.Mutlu oluyorum…Bir de o yetmezmiş gibi o rüzgarın uğultusu kulaklarıma geldikçe sanki beni öldüren,beni o çırpındıran düşüncelerden arındırıyor gibi…İşte bu yüzdendir ki rüzgarı ve yağmuru severim.Bazen sırf bu düşüncelerden arınmak için tek başıma çıkıp dolaşırım o rüzgarlı havada…Bazen unutmak,bazen düşünmemek için…Bazen de öylesine sadece mutlu olmak için…
Puslu soğuk hava
Dökülen yapraklar
En sevdiğim mevsimdi
Sarı sonbahar
Artık değil
….
Candan Erçetin/Onlar Yanlış Biliyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder