21 Nisan 2017 Cuma

Go Ho's Starry Night


 

go ho's starry night poster ile ilgili görsel sonucu



       Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra geri döndüm ve bugün sizlere çokça beğenerek izlediğim mini mi mini bir diziden bahsedeceğim. Merak etmeyin kısa bir yazı yazacağım ve elimden geldiğince spoiler  vermemeye çalışacağım. :) 

          Dizinin konusu: Neredeyse otuz yaşına gelmiş olan Go Ho bir reklam şirketinde çalışmaktadır. Çatlak bir arkadaşı, iyi bir ailesi ve bakışları ile yüz kırk dört kişiyi öldürebilen gıcık bir patronu vardır. Ancak bir süre sonra patronunun aslında o kadar da gıcık olmadığını düşünmeye başlar. ^^

          Dizi hakkında biraz fikrimi söylemem gerekirse yazının başından beri bahsettiğim gibi ben diziyi gerçekten beğendim. Her dizide olduğu gibi bu dizide de birazcık klişe mevcut ancak yine de benim gözüme çok batmadı. Çünkü dizimizdeki başrol kızımız sözünü esirgemeyen, olduğu gibi davranan bir karaktere sahip olduğundan dizide diğer dizilerdeki gibi yanlış anlaşılmalara yer yok. Bu yüzden baş karakterlere ve olaylara daha iyi odaklanabiliyorsunuz. Ayrıca dizinin bir mini dizi olması da sıkmadan izlenmesini sağlıyor.


Adı: Go Ho's Starry Night
Yönetmen: Jo Soo Won
Senaryo: Sin Yoo Dam
Tür: Romantik, Komedi
Kanal: Sohu, SBS
Bölüm Sayısı: 20 (20 dakika)
                                                      

                                                                                                         BAŞ KARAKTERLER:



                            
                                   

                                             Kim Young Kwang - Kang Tae Ho                                    Yuri - Gogh
  




          




 


Umarım dizi hakkında genel bir bilgi sahibi olmanızı sağlamışımdır. 
Bir daha ki postta görüşmek üzere.^^


           

3 yorum:

  1. Bakmak gerekli uzun dizi izleyemiyorum ben kendi açımdan baktığımda :) Daha doğrusu dizi izleyemiyorum 20 dakika beni baymaz o geldi aklıma :))))

    YanıtlaSil
  2. Bu arada teşekkür etmeyi güzel okunası paylaşımın için bir kere daha yazmam gerekli dedim :))) Teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Öncelikle, yazımı beğenerek okuduğunuz için sevindim. Evet, özellikle uzun bir dizi izleyemiyorsanız şahsen ben gerçekten diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. Eğlenerek izleyeceğinizi umuyorum. Ayrıca yorum yazdığınız için de teşekkür ederim. :)

      Sil