21 Ocak 2016 Perşembe

Sizin Tarzınız Hangisi?


Bu bloğu ben (usengectosba) ve arkadaşım (shizuku-chan) birlikte yazıyoruz. Bugün de biriktirdiğimiz kombin fotoğraflarını paylaşmak istedik. Sizi bilmem ama özellikle ben beğendiğim kıyafetlerden, takılardan ve kombinlerden resimleri bulup arşivlemeyi seviyorum. Umarım sizler de beğenirsiniz. Peki sizin tarzınız hangisi?



Örneğin bence siyah dar paça bir kot pantolon bunu altına gayet güzel durur.



Özellikle geçen yıl herkeste bu tarz çantalardan vardı. Bu sene de moda olacak mı bilemiyorum.






Bu tarz çantalar da hem kullanması rahat hem de hoş :)






Bunlar benim beğendiklerim (usengectosba)



Bunlar da shizuku-chan ın beğendikleri. Tarzımızın arasındaki fark ne kadar belli değil mi. :)



İlkbaharın sonlarında giymek için çok hoş bir elbise...



İlkbaharın tersi olarak şimdi de sonbaharlık koyayım dedim. :)



Yine kışlık hoş bir kazak...



Böyle bir yerde bu tarz bir kombinle gezmek çok güzel olmaz mıydı? :)






İş kadını tarzı bir kombin.






Ben olsaydım bunun altına dar paça lacivert bir kot tercih ederdim.




Bu resimleri nereden bulduğumu merak ediyorsanız; tumblr, facebook ve we heart it de bunun gibi kıyafetlerin paylaşıldığı güzel sayfalar bulabilirsiniz. :)



2 yorum:

  1. Bütün hepsine bayıldım :)) Ellerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Geç cevap verdiğim için üzgünüm. :)

      Sil